Corona-Demo in Linz: “Wir oder sie. Jetzt wird es ernst”
Source: Corona-Demo in Linz: “Wir oder sie. Jetzt wird es ernst” | Nachrichten.at
“Wij of zij. Nu wordt het ernst.”
Het is oorlog, en dat al heel lang. Deze oorlog werd door de vijand heel lang achterbaks, geniepig en via subtiele oorlogspropaganda gevoerd tegen de eigen ontwapende volkeren. In een fase waarin geloof en vertrouwen in democratische regeringen steeds lagere dieptepunten bereikten, volgt het moment waarop de vijanden uit de dekking moeten kruipen en hun ware gezicht tonen: wolven in schaapskleren, die zichzelf democraten noemen. De vijand zal de komende chaos allicht willen misbruiken voor het installeren van krijgsrecht of iets soortgelijks overeenkomend met fase 5 van het hier eerder gepubliceerde scenario: “Phase 5: Chaos und Kriegsrecht einführen. (November 2021-März 2022)”… -DGZ-