Eén grote illusionaire propaganda-bubbel…
Eénmaal “flink onderhanden genomen” is er geen houden meer aan. Tientallen jaren steeds dezelfde propaganda en de meerderheid gelooft alles wat haar wordt voorgeschoteld. Alles wat media en overheden uitstoten is in hun ogen de waarheid en niets of niemand brengt ze op andere gedachten. Het heeft daarom ook geen enkele zin tijd en energie te besteden aan die alles slikkende meerderheid. Veel economischer is het om de aandacht te richten op zelfbescherming en een andere invulling te geven aan veel zaken, die bijgevolg minder of niet stroken met de belangen van het regime. Het is voor de meerderheid niet weggelegd om te streven naar een zo groot mogelijke onafhankelijkheid van overheden, instanties, werkgevers en andere belangengroeperingen… -DGZ-
