GGD’ers afsprakenlijn zijn agressie zat: ’Gedraag je!’
Medewerkers van de GGD-afsprakenlijn zijn klaar met bedreigingen, scheldpartijen, intimidatie en chantage. Ze roepen bellers op zich te gedragen. Door de oplopende wachttijden slaan de stoppen door en de heftigheid neemt toe.
Source: GGD’ers afsprakenlijn zijn agressie zat: ’Gedraag je!’
Prachtig om te zien hoe je mensen via het aanjagen van overbodige angst tot het uiterste kunt drijven. De organisatoren van de Corona-gekte lachen zich een kriek… -DGZ-