Halsema: mensen opsluiten in huizen is gruwelijke maatregel
Als mensen niet hun verantwoordelijkheid nemen en voldoende afstand van elkaar houden als ze buiten zijn, zal dit mogelijk tot „verregaande maatregelen leiden.” Daarvoor waarschuwde de Amsterdamse burgemeester Femke Halsema in het tv-programma Buitenhof. Ze zei dat ze wil voorkomen dat mensen worden opgesloten in hun huizen. „Een gruwelijke maatregel”, aldus de burgemeester.
Source: Halsema: mensen opsluiten in huizen is gruwelijke maatregel
Halsema staat ook op de arrestatielijst… -DGZ-