Helft inwoners Nagorno-Karabach op de vlucht
De helft van de inwoners van de regio Nagorno-Karabach is volgens de regionale overheid op de vlucht geslagen voor het geweld. Zeker 70.000 mensen zouden zijn gevlucht voor het conflict tussen Azerbeidzjan en Armenië.
Source: Helft inwoners Nagorno-Karabach op de vlucht
Met geen woord wordt er gerept over de achterliggende aanval op Rusland door weer dezelfde raddraaiers (de westerse oorlogsmachine). Daarvoor in de plaats dan weer dezelfde tranentrekkers in de vorm van “moeders, ouderen, vrouwen en kinderen”. Als de ophef- en zieligheidsfactoren maar kloppen, is voor de hedendaagse journalistenkliek het propaganda-doel bereikt… -DGZ-