Het is een schok om in Duitsland een rechtszaak bij te wonen
Source: Het is een schok om in Duitsland een rechtszaak bij te wonen | Columns | Telegraaf.nl
“Duitsers zijn strenger en grondiger in alles dan Nederlanders, dat weet iedereen. Niemand is beter in organiseren dan zij.”
Blijkbaar al lang niet meer in Duitsland geweest die man. Op veel terreinen is het een puinhoop. De vernietigende Merkel-koers heeft geleid tot afbraak op vele fronten, die overigens gewild, gewenst en aangestuurd is. De ooit sterke Duitse samenleving wordt kapot gemaakt via onder meer de vernietigende Amerikaanse invloeden en inmenging. Bovendien tiert de bureaucratie er welig, vooral ten aanzien van de gewone burger die daarenboven als geen ander Europees burger constant onder forse druk wordt gehouden met de bedoeling om vooral het huidige systeem inclusief de politieke marionetten te blijven begroeten en ondersteunen. Wat dus wel behoorlijk functioneert zijn de propaganda-kanalen die net als in Nederland fors die ene staatsmening dicteren en de woonkamers intoeteren. Het is er momenteel zo goed geregeld en georganiseerd dat Duitse gezinnen besluiten om hun kroost naar Nederlandse basisscholen te sturen, waar wel elke dag les gegeven kan worden. Over dergelijke zaken die de burger raken en betreffen, leest men dan in de media ……. niets… -DGZ-