Iedereen geeft elkaar de schuld in Washington over Afghanistan
Source: Iedereen geeft elkaar de schuld in Washington over Afghanistan | Buitenland | Telegraaf.nl
Het blijft een raar verhaal en we hadden al onze twijfels over die gang van zaken. We speculeerden in ons commentaar dat een machtsblok het huidige regime -met name de democraten in Amerika (Joe, Kamala, Nancy en het zich daarachter verschuilende gespuis)- een flinke loer wilde draaien dat zich daardoor prompt zelf discrediteerde via ongeordende en ongeplande evacuatie-maatregelen. De plotselinge terugtrekking en overgave van de Afghaanse strijdkrachten is onnatuurlijk en onlogisch. Er moet dus iets anders achter zitten. Sommigen gaan ervan uit dat het opzettelijk op gang brengen van vluchtelingenstromen richting Amerika en Europa het doel zou zijn. Wij betwijfelen dat: doorzichtig en niet logisch. Wat het ook is, het stichten van verwarring is gelukt nu men zich in de haren vliegt en een schuldige zoekt die nooit gevonden wordt… -DGZ-