Jihadist Samir A. weer achter tralies vanwege terrorismeverdenking
Nederlands bekendste jihadist Samir A. zit weer in de cel vanwege een terrorismeverdenking. Het voormalig lid van de Hofstadgroep was sinds 2017 zonder enkelband vrij na een veroordeling tot negen jaar celstraf. Nu is hij opgepakt omdat hij geld heeft ingezameld en opgestuurd naar IS-vrouwen in Syrië.
Source: Jihadist Samir A. weer achter tralies vanwege terrorismeverdenking
Tesamen met dit artikel weer twee voorbeelden van door onze democraten zelf veroorzaakte problemen. Onder normale omstandigheden verschenen dergelijke artikelen helemaal niet in de krant omdat dit soort mensen hier helemaal niet waren. Maar ja, we hebben nou eenmaal geen normale samenleving meer, alleen nog een “nieuwe kunstnormaliteit” die ons als normaal verkocht wordt. Dat gaat allemaal pas veranderen zodra de (fiat)geldstromen plotseling niet meer functioneren… -DGZ-