’Kabinet overweegt beperken groepsgrootte samenkomsten’
Om de verspreiding van het coronavirus in tegen te gaan, overweegt het kabinet de groepsgrootte voor samenkomsten weer in te beperken. Waarschijnlijk houden premier Rutte en vicepremier De Jonge dinsdag weer een persconferentie om de huidige stand van de besmettingen en eventuele maatregelen toe te lichten. Dat melden bronnen rond het Binnenhof.
Source: ’Kabinet overweegt beperken groepsgrootte samenkomsten’
Of er afspraakjes gemaakt zijn? Hier de Duitse Pipo met hetzelfde voorstel. Wie het afbraakspel niet meespeelt wordt anderszins verguisd en aangevallen… -DGZ-