Kabinet overweegt steviger pakket coronamaatregelen
Maximaal vier mensen thuis op bezoek, niet meer dan 30 mensen binnen bij elkaar en maximaal 50 buiten, geen toeschouwers meer bij sportwedstrijden en horeca om tien uur ’s avonds dicht: het kabinet overweegt landelijk stevig ingrijpen om het oplaaiende coronavirus te beteugelen.
Source: Kabinet overweegt steviger pakket coronamaatregelen
We zeiden het al eerder: “De kunst is om te zien wat de bedoelingen zijn en ze voor te zijn. Middelvinger tonen en bijtijds de boel dicht gooien dus”.
Vooral de horeca wordt getroffen (c.q. stenen in de weg gelegd). Bijtijds de boel dichtgooien, personeel eruit, uitkering aanvragen of anderszins je geld proberen te verdienen, maar vooral niet meer investeren of participeren. Voor werknemers die niet staat zijn om thuis te werken, in de regel dus mensen die productief werkzaam zijn, lijkt het ons raadzaam om ook het voorwendsel “Corona” in de strijd te gooien en thuis te blijven. Laat anderen het echte werk maar eens doen… -DGZ-