Maaike in tranen in gesloopte winkel Den Bosch: ’Dit is gewoon terreur’
De winkel van Maaike Neufeglise werd maandagnacht tijdens de rellen in Den Bosch kort en klein geslagen. De ondernemer is sprakeloos. „Dit is gewoon terreur.”
Source: Maaike in tranen in gesloopte winkel Den Bosch: ’Dit is gewoon terreur’
Onder normale omstandigheden zou elke burger zijn of haar bezit en eigendom mogen beschermen. Deze logische orde is echter door zich op de borst kloppende “democraten” via het gebruik van allerlei valse voorwendsels volledig weggevaagd. Legaal verworven bezit en eigendom moet beschermd worden. Het is één van de pijlers van onze civilisatie. Wordt dit verboden, is het de keiharde plicht van de overheid om die taak over te nemen, zonder mitsen en maren. Doet ze dat niet, is haar tijd om. Keer op keer bewijzen overheden dat hun beleid volksvijandig is. Jammer genoeg duurt het altijd veel te lang voordat de burger dat in de gaten krijgt… -DGZ-