Mobiliteitsalliantie: ’Files worden alleen maar erger’
Source: Mobiliteitsalliantie: ’Files worden alleen maar erger’ | Binnenland | Telegraaf.nl
Er is geen weg terug zolang het regime inzet op (bevolkings)groei en de daarmee gepaard gaande tekorten en tekortkomingen op alle mogelijke terreinen. Hun systeem kent geen verminderende aanpassingen. Mede daarom zal het, zonder dat er ooit oplossingen komen, ineen moeten storten… -DGZ-