Nederland is volgebouwd: ’We moeten door pijngrens heen’
Source: Nederland is volgebouwd: ’We moeten door pijngrens heen’ | Binnenland | Telegraaf.nl
Als bepaalde machtsblokken bepalen dat we in Europa door moeten met bevolkingsgroei teneinde het tot stokpaardje verklaarde “economische groei” in het zadel te houden, gebeurt dat. Dat zagen we de laatste pakweg 50 jaar gebeuren, met alle gevolgen van dien. Dat dit beleid problemen ging opleveren, wilde blijkbaar niemand zien aankomen, laat staan dat het volk ooit gevraagd wordt.
Economische groei en productiviteit namen sinds de aankondiging van Nixon in 1971 om “de dollar te beschermen tegen internationale speculanten en de koopkracht ervan te behouden”, een enorme vlucht. Maar dan wel met een fiks prijskaartje voor de inkomens, die flink achterbleven bij de groei van de productiviteit. Tot 1971 hielden de lonen gelijke tred met economische groei. Om toch de nodige consumptie-capaciteit te kunnen bereiken en vooral te vergroten, moest daarna snel de tweeverdieners-maatschappij in het leven worden geroepen. Via het valse argument “de rechten van de vrouw” werd dit verdienmodel er in de gehele westerse wereld met succes doorheen gejaagd.
De in het artikel genoemd “pijngrens” is er nog niet, maar moet ons nog gaan bereiken via al lang in de praktijk gebrachte massapsychologie en propaganda, en vooral via de nog uit te voeren programma’s. Of deze agenda’s ook werkelijk zo uitgevoerd kunnen gaan worden weet natuurlijk niemand, maar in de huidige fase van een eindigend geldsysteem, wordt al pijnlijk duidelijk dat het regime steeds meer macht over de bevolking gaat krijgen en die ook “legaliseert” onder het mom van welk vals argument dan ook… -DGZ-
