Ruim duizend illegalen niet meer in beeld
In vijf jaar tijd heeft de Nederlandse overheid 6130 illegalen geprobeerd uit te zetten, omdat ze verdacht werden van of veroordeeld zijn voor een misdrijf. Van ruim een vijfde kan niet worden…
Source: Ruim duizend illegalen niet meer in beeld
Ja mag dan niet spreken over een ongeorganiseerde puinhoop, die ten laste gaat van het eigen volk. Onder meer zoiets toont aan dat de belangen van de eigen bevolking al lang niet meer tellen. De opdracht van het volk aan de regering is om te zorgen voor onder meer rust, orde en veiligheid, en dus ook het weren van allerlei parasieten en nutteloze vreters. Als regeringen hun taken gewoon niet meer uitvoeren, mogen en moeten ze “gehooivorkt” worden, inclusief al die figuren die dat beleid, dat gelijk staat aan volksverraad, ondersteunen en goedkeuren. Zodra hun belangen op de voorgrond staan, weten ze te tellen dat het een lieve lust is. Zijn de belangen van het volk in het geding, neemt men het niet zo nauw en wordt het dus tijd om het regeringsmandaat over te dragen aan echte bestuurders… -DGZ-