Sloopt lockdown onze winkelstraat? ’Ik ga niet open om afhaalpunt te zijn’
Met de sluiting van Hema, Action en Wibra wordt het nu echt akelig stil in de winkelstraten. Kleine, maar ook grotere ondernemers zitten in zak en as. De vraag is hoe groot de schade is als in…
Source: Sloopt lockdown onze winkelstraat? ’Ik ga niet open om afhaalpunt te zijn’
Niet alleen de winkelstraat wordt gesloopt. Ze zijn nog niet klaar met afbreken… -DGZ-