Stoppen met bang zijn is de enige weg uit deze crisis…
’Hoe denk jij dat we over twintig jaar terugkijken op 2020?’ vraagt Kamran Ullah me in De Telegraaf-terugkijkpodcast die zaterdag online komt. Ik denk met verbijstering. Ik hoop met verbijstering.
Source: Het jaar van de angst
“Stoppen met bang zijn is de enige weg uit deze crisis…”
Helemaal mee eens. Daartoe moeten de bekende media als verspreiders van die angst en andere eenzijdige, onjuiste en onvolledige informatie, tot zwijgen gebracht worden. Eenmaal gerealiseerd blijft er van het hele leugencomplex niets, maar dan ook helemaal niets meer over… -DGZ-