Talpa grijpt in om coronacrisis
Talpa Network is het eerste Nederlandse mediabedrijf dat ingrijpt om de gevolgen van de coronacrisis te beperken. Oprichter en eigenaar John de Mol liet donderdag in een persoonlijke mail aan zijn medewerkers weten dat het bedrijf zich gedwongen ziet om ’draconische maatregelen’ te nemen.
Source: Talpa grijpt in om coronacrisis
De Grote Zuivering is het nog niet. Het opruimen van overbodige troep en het uit de weg ruimen van puin en ballast is echter wel al gestart. De media en de sport, die in eerste instantie verantwoordelijk zijn voor de uitvoering van propaganda, de brood en spelen- en verdeel en heers-tactieken, gaan veren laten. Hoe luider hun geschreeuw, hoe intensiever ons leedvermaak… -DGZ-