Te weinig huizen, te hoge huren, te veel macht huisjesmelkers: hier draait het woonprotest om
Als factor neemt men aan een gelijkblijvende of toenemende bevolking. Hoe zouden de hier genoemde scenario’s eruit zien als er sprake zou zijn van een bevolkingsafname met zo’n 10-15%? We hebben 20-25% minder volk nodig om weer een enigszins leefbaar Nederland terug te krijgen… -DGZ-