’Thuiswerken is niet meer weg te denken’
Source: ’Thuiswerken is niet meer weg te denken’ | De Kwestie | Telegraaf.nl
De ruime meerderheid laat zich voor het karretje spannen door alles te geloven wat er dagelijks via de media zoal hun huiskamer wordt ingeblazen. Geen greintje kritiek, geen enkele vraag wordt gesteld, alles wordt klakkeloos overgenomen, voor waar aangenomen en voor zoete koek geslikt. In feite zijn dat de mensen die niet anders verdienen dan tot de verliezers te behoren. Voorlopig worden echter de rollen van bovenaf via dwang omgedraaid en lijken de voorstanders van vaccinaties, mondkapjesplicht, afstandsregels en thuiswerken de winnaars te zijn. Zij behouden hun “vrijheden”, die in een functionerende rechtsstaat niemand hadden mogen worden afgepakt.
En zo geraakt men sluipend, onopvallend en vrijwel ongemerkt in een situatie die aan het verleden doet denken, die niemand meer terug wilde en waarvan iedereen zich afvroeg hoe dat had kunnen gebeuren. In grote lijnen hebben we altijd te maken met (volks)bedrog, afleiding, misleiding en het oppermachtige propaganda-wapen die de meerderheid van de bevolking ervan weten te overtuigen dat ze, deel uitmakend van de meerderheid, aan de juiste en veilige kant staan. De oorspronkelijke democratie is definitief de nek omgedraaid zonder dat de meerderheid dat in de gaten heeft. De minderheid die er een andere mening op nahoudt wordt gejaagd, vervolgd en buitengesloten. “Toen” begon het ook zo en vrijwel niemand die de oorlogstactiek doorzag en herkende, en nu dus ook niet. Het is allang oorlog, die niet op conventionele wijze met wapens gevoerd wordt. Het verzet ontstaat steeds te laat en wordt daardoor op achterstand gezet… -DGZ-
