Vind je dit normaal?
Wanneer je een aantal zaken op een rijtje gaat zetten met betrekking tot corona, dan val je niet alleen van je stoel van verbazing. Dan besef je ook dat sommige dingen niet kunnen, tenzij je van tevoren precies wist wat er ging komen.
Source: Vind je dit normaal?
Het “nieuwe normaal” waar we het onder meer hier over hadden, is geen gewoon nieuw normaal meer, maar een normaal dat door iedereen verplicht geaccepteerd moet worden en dus dictatoriaal opgelegd is… -DGZ-