Waarom niet iederéén een griepprik?
Source: Waarom niet iederéén een griepprik? | Binnenland | Telegraaf.nl
Prikgeil, het nieuwe normaal. Blijkbaar moeten we zo aan prikken gewend raken dat het tot het dagelijkse ritueel gaat behoren, net als ontbijten. Eenmaal goed op gang gekomen is een doorgedraaide knettergekke samenleving die de wereld ondertussen helemaal op zijn kop gezet heeft, niet te stoppen. We voorspelden dan ook al jaren geleden dat onlogische en onnatuurlijke processen ons nog wel een tijdje zouden begeleiden en alles nog verder op de spits gedreven ging worden. Geen enkele reden dus om op welk terrein dan ook actief te worden of te blijven, maar geduldig (mentaal) voorbereid wachten op het naderende stootblok… -DGZ-