Ziggo gaat klant reclame op maat voorschotelen: hoe werkt dat?

Source: Ziggo gaat klant reclame op maat voorschotelen: hoe werkt dat? | Binnenland | Telegraaf.nl

Niemand heeft 50 jaar geleden, toen hun nog in de kinderschoenen staande nieuwe normaliteit een aanvang nam, toestemming gegeven voor het ongevraagd naar binnen gieten en tonen van reclame. Ze wisten toen al heel goed hoe ze radio, krant en televisie, en later internet voor hun doelen wilden en konden misbuiken. Aanvankelijk werden de reclamespots vooral gemaakt door Engelsen en Amerikanen.

Wie anders dan onze bezetters en constructeurs van de nieuwe kunstorde die naar Angelsaksisch voorbeeld ook in Europa diende te worden opgetuigd, zouden tot zoiets in staat zijn? De verloedering nam vanaf dat moment al, parallel aan de steeds groter wordende invloed van de Amerikanen in Europa, een voorzichtige aanvang. De Europanen lieten het toe of (aannemelijker) werden gedwongen het toe te laten. De volksellende komt steeds verborgen en bedekt uit dezelfde Angelsaksische criminele hoek. Toestemming van het volk werd nooit gevraagd…

Ondertussen echter en anderhalve generatie verder, kraait er geen haan meer naar, waarmee het regime het volk ongevraagd en ongewenst opzadelde. Reclame, propaganda in een waar opgetuigd circustheater, dat bulkt van de kunstmatigheden naar Angelsaksisch voorbeeld, zijn nu de “grootheden” waar we het maar mee moeten doen. Reclame en propaganda zijn gaandeweg traditie geworden en die worden nu nog ongevraagder dan destijds, op grote schaal het volk “aangeboden”… 

If you’re told the lie enough times, it becomes part of your reality,
and if enough people were taught that lie … it becomes part of the culture,
and if that culture than passes that misinformation along to the next generation
well …. now it becomes tradition…