Zorgen over huisvesting aanzwellende stroom statushouders: ’Afghanen de druppel’
Regeringen krijgen van het volk de ongeschreven opdracht om te regeren in het belang van datzelfde volk. Doen regeringen dat al tientallen jaren niet meer, is hun rol uitgespeeld.
Dat ze er alsnog zitten, betekent dat ze ook al net zo lang NIET LEGITIEM aan de macht zijn, c.q zich ongeoorloofd aan de macht houden. De over het algemeen jonge mensen die protesteren tegen het gebrek aan woonruimte, maar toch het veelal links-progressieve democratisch beleid ondersteunen weten nog niet dat demonstreren geen zin heeft.
Nu rek en groei eruit zijn, moeten er zondebokken in het leven worden geroepen die steeds het legertje democraten als de ware veroorzakers van de heersende wanorde buiten beeld moeten houden… -DGZ-