“Niks met menselijke CO2-uitstoot.” Greta zal dit niet zo leuk vinden, evenals die miljoenen die in sprookjes blijven geloven in plaats van de (klimaat)feiten op een rijtje te zetten.

We leven nou eenmaal in een levensechte illusie-show die barst van de kunstgrepen, sprookjes, vertelsels en leugens. Realisme en feiten mogen geen plaats hebben in de oorlog tegen het te onderdrukken volk… -DGZ-