Begin je het al te doorzien?
“Nou, dat kwam niet omdat ’t allemaal niet inééns gebeurde; het ging heel langzaam! Zeg maar, de Juncker-methode: “We besluiten iets, laten het dan even rusten en kijken wat er gebeurt. Als niemand dan herrie maakt en er geen opstand uitbreekt, omdat de meeste mensen sowieso niet begrijpen wat er besloten is, dan gaan we weer verder. Stap voor stap, tot er geen weg meer terug is.”
Deze “tactiek” maakt deel uit van de oorlog tegen de volkeren. Deze oorlog wordt op meerdere fronten gelijktijdig gevoerd: hete “echte” oorlogen, psychologische oorlogen en propaganda-oorlogen. Het zicht op de ware bedoelingen wordt steeds versluierd, rookgordijnen worden opgeworpen, afleiding en misleiding vinden plaats via de gesubsidieerde media en schimmigheid is troef.
Steeds wordt er een klein schijfje van de worst afgesneden zodat het niet opvalt. Het zijn sluipende, tientallen jaren durende maar bewust uitgevoerde processen door machtblokken, organisaties en entiteiten die de wereld naar hun hand willen zetten, waarbij de indruk wordt gewekt dat het volksbelang op de eerste plaats zou komen. Iedereen wordt in feite tot (schijn)profiteur van de huidige orde gebombardeerd én tot afhankelijke van een werkgever, een bank of de overheid zodat elk verzet in de kiem wordt gesmoord.
Eén “verkeerd” woord, uiting of gedrag en je ligt eruit. Niet verwonderlijk dat wij steeds pleiten voor een zo groot mogelijke onhankelijkheid. Laat dat hamsterrad links liggen, geen schulden, geen leningen, geen betalingsachterstanden, maar slechts werken om in je levensonderhoud te voorzien en bij voorkeur in deeltijd of neem desnoods ontslag. Wat voor de vijand geldt, geldt ook voor burgers: Whatever it takes! Verklein de flanken (ga in stealth-modus) zodat de vijand je minder gemakkelijk kan raken of een treffer slechts te verwaarlozen gevolgen heeft… -DGZ-
