Aandeel statushouders met uitkering stijgt fors: ’Ruim de helft is écht veel’

Source: Aandeel statushouders met uitkering stijgt fors: ’Ruim de helft is écht veel’ | Binnenland | Telegraaf.nl

Het is niet nieuw en niet verrassend en bevestigt weer onze stelling dat de huidige democraten maatschappij-ontwrichtende en civilisatie-ondergravende problemen veroorzaken die ze niet meer kunnen en willen oplossen. Het gebakkelei over “oplossingen” (die er nooit komen) kan weer even in de publiciteit. Daarna is er snel wel weer een ander speerpunt en het onderwerp ontsnapt snel aan de aandacht.

Het ligt er maar aan hoe propaganda de informatiestromen bundelt en doorgeeft. Het feit dat er daarna geen aandacht meer aan besteed wordt, betekent natuurlijk niet dat er een oplossing is, en zo blijven er talloze zelf veroorzaakte “problemen” jarenlang de gemoederen bezighouden.

Het uiteindelijke resultaat is een hopeloos verdeelde bevolking en een complexe samenleving die steeds vaker alleen nog maar kan functioneren op basis van verplichtingen, dwang, centrale leiding, politieke machtsuitbreiding, burgercontrole, jarenlange geldverspilling op extreem hoog niveau en vooral weer propaganda in plaats van waarheden en feiten. Een vrij, vereend en vooral goed geïnformeerd volk had ze allang de hooivorken aan de keel gezet. Men heeft niet voor niets alle pijlen op die massa gericht… -DGZ-