Aanpak Nederlands-Marokkaanse relschoppers al 30 jaar hoofdpijndossier
’Losgeslagen tuig’, zo noemde premier Rutte de relschoppers in Den Haag en Utrecht. Overwegend waren het Nederlands-Marokkaanse jongeren, bevestigde ook de Utrechtse politiechef. Nederland worstelt al decennia met crimineel gedrag van jonge mannen met een migratieachtergrond. Hoewel er in de loop der jaren een aanmerkelijke daling is in de misdaad onder allochtonen, zorgen groepen onverlaten ervoor dat minderheden oververtegenwoordigd blijven in criminaliteitslijstjes en het nieuws blijven halen. Is er dan niets dat helpt?
Source: Aanpak Nederlands-Marokkaanse relschoppers al 30 jaar hoofdpijndossier
We refereerden vaker aan de beruchte jaren 70 van de vorige eeuw. Flower-power, hippies en de opkomst van de groenen en de groen-linksen. Toen is de ellende begonnen onder aanvoering van de democraten die destijds het bewind voerden. Dat was het begin van het hedendaagse einde. Het regeren en beleid maken ten faveure van supra-nationale elitaire groeperingen nam een grote vlucht en duurt voort. Zij zorgden voor ongeremde import van alles en nog wat uit alle uithoeken van de wereld, zorgden dus voor overbevolking (die niet zo genoemd mag worden), voor het systematisch de nek omdraaien van het klassieke gezin en het installeren van de tegenwoordig als normaal beschouwde twee- en meerverdienersmaatschappij. De alleenverdiener werd vanaf toen als hansworst afgestempeld, terwijl men het van de daken schreeuwde dat het gezin de hoeksteen van de maatschappij zou zijn en de sterkste schouders de zwaarste lasten zouden moeten dragen. Er is uiteindelijk niets van terecht gekomen. Afrekenen op hun daden en niet op hun uitingen, zeggen we dan maar weer. Het was en is oorlog tegen het eigen volk en dat betreft de hele westerse wereld. Onze conclusie kent u: zonder het radicaal uitroeien van de huidige socialistische democratie, is er geen uitzicht op verandering en succes. Maar er gloort hoop… -DGZ-