Aboutaleb richt zich tot reltuig: ‘Heb je nu een goed gevoel?’
Heftige rellen maandagavond in Rotterdam. Burgemeester Ahmed Aboutaleb is woedend en richt zich in een videoboodschap tot de relschoppers en hun ouders.
Source: Aboutaleb richt zich tot reltuig: ‘Heb je nu een goed gevoel?’
U kunt het keren en draaien zoals u wilt, u kunt beschuldigen en schelden zoveel en zo vaak u wilt, geachte boegbeeld-democraten. U bent en blijft verantwoordelijk voor de binnenlandse veiligheid én voor de bescherming van legaal verkregen bezit en eigendom van burgers. U voert al tientallen jaren uw opgedragen taken niet uit… -DGZ-