Aftreden Kaag voor velen donderslag bij heldere hemel: hoe nu verder met formatie?

Source: Aftreden Kaag voor velen donderslag bij heldere hemel: hoe nu verder met formatie? | Binnenland | Telegraaf.nl

Alsof het wat uitmaakt welk clubje het al tientallen jaren gevoerde volksvijandige civilisatie-ondermijnende beleid gaat voortzetten. Ze “doen net alsof” het volk iets te beslissen zou hebben en blazen politieke aangelegenheden mediaal op en spreken zelfs van “crisis” zodat de indruk gewekt wordt dat er iets belangrijks heeft plaatsgevonden en er voor “de democratie” belangrijke zaken gaan gebeuren. Niets is minder waar: er verandert fundamenteel niets. Niemand kickt de “kick out Zwarte Piet”-beweging het land uit, geen illegaal wordt gevangen en uitgezet, er komt geen rem op mensen-import, “Covid” blijft strategisch belangrijk stuur- en dwangmiddel, dezelfde links-groene progressieve ideologieën blijven de media beheersen, prijzen en lasten voor de burger gaan verder stijgen, geen enkele beleidbepalend topambtenaar of beleidsfiguur verliest “haar” functie. De vele jaren geleden ingeslagen koers wordt bijbehouden, “whatever it takes”… -DGZ-