Marc Overmars zegt te weten dat veel spelers in de Eredivisie hopen dat de competitie wordt stopgezet. „Als ik nu nog voetballer was geweest, zou ik ook niet helemaal happy zijn”, aldus de directeur voetbalzaken van Ajax.
Source: Ajax-directeur voetbalzaken Overmars: ’De spelers zijn bang’
Zelfs de overbetaalde veldhuppelaars moeten eraan geloven. Alles wordt stopgezet, ook hun systeem ligt plat. Wij blijven tegen de stroom zwemmen door te beweren dat het installeren van een virus-hype een ingreep is om juist dat doel te bereiken. Angsten en onzekerheden creëren werkt altijd, het moet alleen dreigend genoeg overkomen. Op deze manier zijn miljarden mensen wereldwijd heel simpel “aan te sturen” door burgerrechten op grote schaal buiten werking te stellen. Zelfs politici, waaronder Rutte, durven te stellen dat de eerdere normaliteit niet meer terugkeert. De financieel-economische gevolgen zijn dermate ingrijpend dat geen volledig herstel mogelijk is. Hun troefkaart “economische groei” is uit het spel gehaald, de neergang volgt nu spoedig. Het zal uiteindelijk eindigen in opdrogende geldstromen (neem ze het geld af of maak het desnoods waardeloos) waardoor het huidige regime vleugellam wordt… -DGZ-