Source: Alarmfase 1 in Den Haag om energiedrama | Binnenland | Telegraaf.nl
De indruk word steeds gewekt dat onze regerenden niet wisten wat er aan zat te komen, waardoor ze steeds hun handen in onschuld konden en kunnen wassen. Oplopende geldontwaarding is het gevolg van het door hen (kunstmatig) in stand gehouden geldsysteem. De cyclus volgt het natuurlijk verloop, zoals onder meer hier al vastgesteld. Steunpakketten zijn blijkbaar al in de maak om de koopkracht op peil te houden. Ook waar dát geld vandaan komt, interesseert ze niet echt. Als uiteindelijk blijkt dat onze welvaart slechts een (gekochte) illusie is, betaalt de burger het gelag… -DGZ-