Alle studenten Radboud Universiteit krijgen vak duurzaamheid
Source: Alle studenten Radboud Universiteit krijgen vak duurzaamheid | RTL Nieuws
“Bijna 25.000 studenten doen een opleiding aan de Radboud en velen zullen verantwoordelijke posities gaan krijgen, zo is verder de overweging.”
… en als universiteiten links geörienteerd zijn, krijg je later links geïndoctrineerde mensen op topposities. Aan dat fenomeen hebben ze (weer sinds de beruchte jaren 70 vorige eeuw) heel subtiel en onopvallend “gewerkt”. Het resultaat is dat ze de laatste tientalen vrijwel alle topposities hebben kunnen bekleden met mensen die de “juiste” progressieve wereldbeelden mogen rondbazuinen en via hun beleid anderen weten te verplichten de natuurlijke orde te vervangen door hun centraal geleide kunstorde. Andere wereldbeelden dan hun desastreuze progressieve, links-groene en socialistische en nu zelfs het nog vernietigendere “WOKE”, mogen niet meer aan bod komen. De huidige dictatoriale wanorde op allerlei terreinen is voor een groot deel daardoor te verklaren, maar mag natuurlijk zo nooit herkend en onderkend worden. Daar zorgt de op volle toeren draaiende propaganda via de media dan voor. Een vrij volk moet vrij zijn van “democraten”. Bovendien tovert het telkens weer opduikende modewoord “duurzaamheid” steeds een glimlach op onze gezichten, want … en daar gaan we weer… het globaal ingevoerde, alles bepalende en alles overkoepelende geldsysteem, dat momenteel op haar laatste beentjes loopt (de geldontwaarding wordt al voelbaar), is NIET DUURZAAM en daar begint het mee. Of die studenten dat mogen weten?… -DGZ-