Aon: ’Pensioenfondsen hebben moeilijke jaren voor de boeg’
De financiële situatie van de pensioenfondsen werd niet slechter de afgelopen maand. Dat betekent niet dat de fondsen uit de gevarenzone zijn. Door de lage rente en de effecten van de coronacrisis op de aandelenbeurs hebben de pensioenfondsen het nog steeds moeilijk.
Source: Aon: ’Pensioenfondsen hebben moeilijke jaren voor de boeg’
Pensioenfondsen worden gedwongen (!) om in fiatgeld-producten en onroerend goed te beleggen, met andere woorden: ze worden gedwongen om de onvermijdelijke risico’s die een eindigend geldsysteem nou eenmaal met zich meebrengen, over te dragen aan alle premiebetalers en gepensioneerden. De geldhoeders willen dit zo. Dit is pure opzet! Dat is ook de reden waarom ons het beleid van die fondsen en die hele pensioendiscussie eromheen die nu al jaren plaatsvindt, in geen enkel opzicht interesseert. Ze wíllen geen volksbescherming, ze wíllen geen fundamenteel gezond systeem. Hun beleid is erop gericht om niemand echt geld te laten bezitten en ze met alle mogelijke middelen, “whatever is takes”, eruit te jagen.
DNB mag pensioenfondsen uit goud jagen
Na het lezen van dit artikel herkent u ongetwijfeld de enorme criminele energie van de geldelite en bestuurders die daarachter zit, en u herkent ook wie vriend en wie vijand is. Men heeft het beste met u voor. Denk vooral niet zelf na, dat doen de “specialisten en experts” wel voor u… -DGZ-