App monitort corona- én grieppatiënten: ziekenhuisbed wordt thuisopname
Source: App monitort corona- én grieppatiënten: ziekenhuisbed wordt thuisopname | Binnenland | Telegraaf.nl
…en daarmee komen ze eindelijk tot een aanvaardbare oplossing voor “aandoeningen” die zonder ziekenhuisopname kunnen worden aangepakt. Waarom niet 20 jaar eerder? Het kon allemaal, alleen de wil ontbrak…tot nu toe. Een beetje druk op de ketel en opeens is veel meer mogelijk. Blijkbaar wilde men de jarenlange “traditie” om de verplicht verzekerde heel simpel veel geld af te troggelen dat naar allerlei kanalen vloeide waar die miljoenen verplicht verzekerde burgers geen zicht meer op hadden, niet zomaar loslaten… -DGZ-