Autobelastingen gaan fors omhoog
Het bezit van een auto wordt komend jaar fors duurder. Autobezitters dragen in 2020 zo’n €150 miljoen meer af. Eigenaren van diesels zien de wegenbelasting zelfs bijna vijf tientjes stijgen door invoering van de ’roettaks’.
Source: Autobelastingen gaan fors omhoog
Allemaal zoals verwacht. Bovendien zijn ze nog niet klaar: een andere doelstelling is dat in de toekomst niet meer iedereen zomaar in een auto kan rijden… -DGZ-