Badr Hari besmet met corona: gevecht van de baan
Badr Hari zou op 7 november weer in de ring stappen, maar moet nu eerst zien af te rekenen met corona. „Ik zit momenteel thuis in quarantaine en herstel goed na mij een paar dagen ziek te hebben gevoeld”, aldus de 35-jarige kickbokser, die onlangs een positief test inleverde.
Source: Badr Hari besmet met corona: gevecht van de baan
Niets is te dol. Badr Hari. Is dat deze, die ons komt vertellen hoe het moet?… -DGZ-