https://www.youtube.com/watch?v=_CXkZQu1xt0
Zonder de angsthype via de media als paard van Troje was het nooit gelukt een dergelijke gen- en celtherapie te introduceren. De nRNA-technologie moet aan de man, de vrouw en het kind gebracht worden. Zonder de angst-truc en de medewerking van criminele politici en media-bazen hadden ze geen schijn van kans gehad. Er moest dus weer eens gelogen worden. De huidige maatregelen hebben niets met een gevaarlijk virus te doen. Ze willen die prikken zetten. Het is opzettelijke misleiding van de bevolking en verklaart tevens waarom het niet meer uit te leggen is. De pinokkio’s kunnen nu niet meer terug en moeten de ingeslagen weg van de onwaarheden blijven bewandelen… -DGZ-