„De rechtsstaat heeft gefaald.” De woorden van onze premier galmen niet alleen in Nederland na, maar half Europa spreekt inmiddels over het gevallen Nederlandse kabinet. Hoe kijkt men in het…
Source: Buitenlandse media zien ’symbolische’ val Rutte III
“Nederlandse overheid vijand van volk”, toetert de krant. Met betrekking tot het toeslagenverhaal klopt dit natuurlijk ook. Het gaat echter veel verder. Op de eerste plaats zijn alle westerse overheden de vijanden van al hun volkeren, en op de tweede plaats spelen ze dat spel al tientallen jaren. Dat spel heet oorlog. Vrijwel niemand heeft in de gaten dat de mensen door gecreërde afhankelijkheid van overheden overgeleverd zijn aan de grillen van die overheid. Een normale orde kent geen toeslagen, tegemoetkomingen en subsidies, simpelweg omdat het geld niet via een druk op de knop erbij getoverd kan worden. Geld moet eerst verdiend worden, voordat het uitgegeven kan worden. Dat is uitgangspunt voor een normale en gezonde geldorde. Hun met kunst en vliegwerk ons opgedrongen en vooral in stand gehouden (kunstgeld)orde echter leidt tot dit soort en vele andere uitwassen, waaronder de op drijfzand gebouwde “welvaart en vooruitgang”. Geld verdelen en rondstrooien, het walhalla van socialisten, kan alleen maar omdat ze hun systeem gemaakt hebben zoals zij dat wilden en niet op basis van duurzaamheid of in het volksbelang… -DGZ-