’Corona toont noodzaak geboortebeperking aan’
In een halve eeuw is de wereldbevolking verdubbeld, maar vrijwel nergens wordt de link gelegd tussen overbevolking en pandemieën, valt René Hoksbergen op. ,,Het zou goed zijn als er eindelijk met kracht wordt gewerkt aan inperking van die absurde bevolkingsgroei.”
Source: ’Corona toont noodzaak geboortebeperking aan’
Duidelijke overbevolking in het belang van hun systeem en mag daarom niet ter sprake komen… -DGZ-