Corona was een militaire operatie… Covid en NAVO, het volksbedrog wordt steeds duidelijker…

De huisarts die vervolgd werd vanwege haar verzet tegen de opgelegde Corona-maatregelen… Ze bleek gelijk te hebben.

Afgelopen week legde de minister van VWS uit dat het Coronabeleid in opdracht was van de NCTV, de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid, en de NAVO.

Corona was niet alleen een scam, het was een militaire operatie, die niets met gezondheidszorg te maken had. Het filmpje van minister Agema licht een tipje van de sluier op. Wij weten het, en zij weten dat wij het weten. We houden het op een staatsgreep die het gevolg is van het feit dat het regime de macht van het volk gestolen heeft en die macht grootschalig en langdurig misbruikt. 

We zijn weer terug bij af: regering en volk hebben niets te vertellen. De echte bestuurders voeren achter de schermen het beleid in alle Westerse landen uit. Ministers hebben de taak om die beleidsvoornemens aan het volk te verkopen. Arib en Seehofer laten we daarom graag terugkomen… -DGZ-