Als het maar roze en regenboog is, mag alles. Het dient uiteindelijk allemaal een “hoger doel” dat anderen voor ons bepalen. Afstand houden, het dragen van mondkapjes, testen, vaccineren en registratie is in Duitsland blijkbaar alleen bestemd voor mensen die noodzakelijke inkopen doen bij een supermarkt of reizigers die Duitsland (weer) binnenkomen… -DGZ-