Dansleraar bedreigd vanwege prikbewijs: ’Ik wil niemand discrimineren’
Source: Dansleraar bedreigd vanwege prikbewijs: ’Ik wil niemand discrimineren’ | Binnenland | Telegraaf.nl
He huisrecht wordt opgeblazen om apartheid en discriminatie te bedrijven. De overheid wil dat niet-gevaccineerden vervolgd, benadeeld en buitengesloten worden. Dienstverleners en middenstanders worden door die tactische lockdowns zodanig in het nauw gedreven dat ze, om het hoofd boven water te houden, apartheid gaan toepassen zodat de twee-klassen samenleving gerealiseerd kan worden met niet-gevaccineerden als tuig. We beschouwen het als een soort voorloper voor toekomstige ontwikkelingen. Regeringen wrijven zich in de handen: ze hoeven zelf niets meer te doen, het volk doet het zelf al. Op deze manier denken ze hun doel, om zoveel mogelijk “tuig” indirect tot vaccinatie te dwingen, te bereiken. Welkom in het tijdperk van het vaccinatie-fascisme… -DGZ-