Dode en totale anarchie bij rellen Jacob Blake
Bij demonstraties in de Amerikaanse stad Kenosha is een persoon doodgeschoten, twee andere mensen zijn ook geraakt door kogels. Dat bevestigt de politie tegenover The New York Times. De omstandigheden rond de schietpartij zijn nog niet duidelijk, maar de kogels lijken niet te zijn afgevuurd door politieagenten. Het gaat mogelijk om gewapende mensen die winkels wilden beschermen tegen relschoppers.
Source: Dode en totale anarchie bij rellen Jacob Blake
“De politie heeft nog geen uitleg gegeven over waarom Blake werd neergeschoten.”
De teneur van dit soort verhaaltjes is steeds dezelfde. “Kleurlingen” zijn altijd onschuldig en worden “zomaar” door blanken neergeschoten.
De “publiekslieveling” George Floyd was ook al zo’n lekker figuur. Crimineel tot op het bot, maar je mag hem niets in de weg leggen. Wij blijven bij onze stelling dat crimineel gespuis uit deze maatschappij, op welke wijze dan ook, verwijderd dient te worden. Op welke manier dat gebeurt, is niet van belang… -DGZ-