Door corona diep in de schulden: ‘We lijden in stilte’
De gevreesde faillissementsgolf blijft uit, maar er zijn een hoop verborgen drama’s. In een nieuwe aflevering van de podcast Kwestie van Centen spreken Martin Visser en Herman Stam met een…
Source: Door corona diep in de schulden: ‘We lijden in stilte’
Wat een half jaar geleden gold, geldt nu nog steeds: kleine zelfstandigen, waaronder kappers dienen hun bakens te verzetten en vooral geen cent eigen geld in de zaak te steken. Het huidige sloopkogelbeleid eindigt niet. Uiteindelijk zijn het overheidsmaatregelen die ervoor zorgen dat die zelfstandigen hun werk niet meer kunnen doen. Het is daarbij van geen enkel belang welke (valse) argumenten die overheid in de strijd gooit om haar doen en laten te verantwoorden. Feit is dat de overheid de huidige maatregelen afgekondigd heeft en dus de schuldige en verantwoordelijke is… -DGZ-