…een Minister heeft niets in de melk te brokkelen… iedereen weet het en houdt zich stil…

Een praktijkvoorbeeld van de show die ons ook door de media dagelijks gepresenteerd wordt. Iedereen die het weten moet, weet het… en zwijgt in alle toonaarden… in alle landen overigens…


“Onze favoriete uitspraak van de voormalig Duitse gezondheidsminister en Minister van Binnenlandse Zaken Horst Seehofer nogmaals: “ZIJ DE GEKOZEN ZIJN, HEBBEN NIETS TE BESLISSEN EN ZIJ DIE BESLISSEN, ZIJN DOOR NIEMAND GEKOZEN”. Het verklaart elke vorm van toegepast volksbedrog.

Het fragment met die uitspraak is (nog) niet verwijderd en kan dus door iedereen hier nog eens bekeken worden…” – SPD-leider: ’Nieuwe regering moet verbod AfD onderzoeken’


Het grootschalige volksbedrog samengevat door een slachtoffer van het gevoerde volksvijandige wanbeleid en hoe het gevoerde beleid door anderen voorbereid en bepaald wordt:


“U liet ‘mooi’ zien hoe u 180 graden draaide toen u minister werd, mevrouw Agema. Als Kamerlid nam u het nog op voor mijn collega huisarts Rob Elens. Die het door @IGJnl en VWS verboden medicijn HCQ en Ivermectine voorschreef aan zijn patiënten met COVID-19.

Daarmee liet u zien dat een minister niets in de melk te brokkelen heeft en dat ambtenaren de dienst uitmaken in de gezondheidszorg. Ambtenaren die van toeten noch blazen weten en nog nooit een patiënt hebben behandeld, geen sterfbed hebben begeleid. Totale onkunde is kennelijk een pré om op het ministerie van VWS te werken. Huisartsen die pal voor hun eed staan zijn een bedreiging. Toch wil ik u danken, uw verdienste is dat u in het parlement vertelde (oktober 2024) dat u bij uw aantreden te horen kreeg dat u de NCTV en NAVO moest gehoorzamen.

Kennelijk hebt u daarmee ingestemd. Niet genoeg moed, ruggengraat om daar ‘nee’ tegen te zeggen. Ik dank u voor uw openhartigheid op dit punt. Schoof en Wilders en Rutte zijn dus op de hoogte dat ministers NCTV en NAVO gehoorzamen in plaats van dat ze luisteren naar de Tweede Kamer. De Nederlandse media weten het ook, iedereen weet het en houdt zich stil.

Nederland is geen democratie, maar een façade die we democratie noemen. Een façade, een mooie voorgevel en het pand erachter staat op instorten. Het maakt niet uit wie er minister wordt, want ambtenaren runnen de ministeries en uiteindelijk maken NCTV en de NAVO de dienst uit. Het enige gremium wat daar wat aan kan doen is de Tweede Kamer. De enige partij die hier wat van zegt wordt geframed, belachelijk gemaakt en buitengesloten, ook in diezelfde Kamer. Bedankt voor dit inzicht, mevrouw Agema. En veel plezier in uw volgende mooie functie, betaald van belastinggeld van mensen die niets aan bovenstaande situatie kunnen veranderen. Dit inzicht helpt me oprecht erg. Om me niet te ergeren en om geen illusies te hebben. Om zelf na te blijven denken en om door te gaan om zo goed mogelijk voor mijn patiënten te zorgen. Ondanks het ministerie van VWS en de Inspectie voor de Volksgezondheid.” … -DGZ-