Gute Nachricht: Biontech-Impfstoff künftig einfacher einsetzbar
Der Corona-Impfstoff der Unternehmen Biontech und Pfizer kann künftig in Marburg produziert werden. Doch die aktuellen Lieferzusagen an Deutschland und andere Länder kann das Unternehmen nicht einhalten. Es gibt aber auch gute Nachrichten: Der Biontech-Impfstoff ist künftig einfacher einsetzbar. Alle aktuellen Meldungen rund um den Impfstoff und die Impfstrategie in Deutschland lesen Sie hier im Ticker von FOCUS Online.
Source: Gute Nachricht: Biontech-Impfstoff künftig einfacher einsetzbar
“Erster Minister prescht vor: Maas will Corona-Geimpfte früher in Restaurants und Kinos lassen.”
Alleen gevaccineerden mogen erin en meedoen. Zo begint het overal al door te sijpelen. Geen directe verplichting, maar wel weer via de achterdeur. In de door henzelf gecreërde “probleemsituaties” duiken er steeds meer redenen op om de huidige machthebbers de deur te wijzen. Ze laten steeds vaker hun ware gezicht als volksvijanden zien.
Ook het bericht over kampen voor “Covid-overtreders” of andere ontkenners en weigeraars past in dit commentaar. Druk uitoefenen en angsten creëren zijn perfecte (oorlogs)strategiën die tegen de eigen bevolking kunnen worden ingezet. We weten niet of de waarschijnlijk komende avondklok tot doel heeft de mensen met dit bepaalde doel van de straat te houden. Het heeft er wel alle schijn van en we weten dat het geldsysteem op de achtergrond flinke tikken te verwerken kreeg (al vóór Corona) en nog gaat krijgen. Het is immers niet duurzaam… -DGZ-