’Hoge vaccinatiegraad en toch extra ingrepen, wie begrijpt het nog?’

Source: ’Hoge vaccinatiegraad en toch extra ingrepen, wie begrijpt het nog?’ | Binnenland | Telegraaf.nl

Met de vriendelijke groeten van Pinokkio…

Leugens en onwaarheden verkondigen om een hoger doel te kunnen bereiken. Het heeft niets met een virus te maken. Zaken die krom zijn tegen beter weten in toch proberen recht te kletsen. Het is niet meer uit te leggen en dan moet je wel liegen. Doe je dat op grote schaal en langdurig, is er sprake van machtsmisbruik en volksveraad… -DGZ-