Honderden scholen besmet: ’De problemen nemen met de week toe’
De coronaproblemen beginnen zich op te stapelen in het onderwijs. Op meer dan 350 scholen zijn inmiddels coronagevallen geconstateerd. Daarnaast maken leraren zich zorgen over het feit dat snotterende leerlingen tot 13 jaar gewoon weer in de klas mogen verschijnen.
Source: Honderden scholen besmet: ’De problemen nemen met de week toe’
De huidige twee- en meerverdienersmaatschappij drijft op de bereidheid van scholen en kinderopvang om het kroost op te vangen. De politiek zal er dus huiverig voor zijn om ook hier weer een soort lockdown in te voeren. Best mogelijk dat men via dit soort berichtgeving toch voorbereidingen hiervoor treft. Eerder zal men een soort avondklok invoeren om de Coronadictatuur nieuwe “glans” te verlenen. Zou men hiertoe overgaan wordt de gevoerde oorlog tegen de bevolking steeds openlijker… -DGZ-