Iconische Markthal dreigt nu al te verpauperen: 25% staat leeg
Het Rotterdamse stadsbestuur moet er bij de verhuurder Klépierre van de Markthal op aandringen om de huren van de door de coronacrisis geplaagde ondernemers te verlagen. Volgens de raadsleden Dennis Tak (PvdA) en René Segers (CDA) is het dringende beroep op huurverlaging nodig om faillissementen – en verdere leegstand van het iconische gebouw – te voorkomen.
Source: Iconische Markthal dreigt nu al te verpauperen: 25% staat leeg
Je moet ze vóór zijn… -DGZ-