’Ik ben geen wappie, maar moet de hele economie naar de knoppen?’
Corona ruïneert de levens van een groot aantal Nederlanders. Fysiek, maar ook geestelijk en financieel. Veel ondernemers staat het water aan de lippen. Zo ook Jean-Paul van Wel, wiens…
Source: ’Ik ben geen wappie, maar moet de hele economie naar de knoppen?’
“Ik snap dit niet: waarom moet de hele economie naar de knoppen?”
In de ogen van het regime en in het verlengde daarvan ook van hun propagandakanalen bent u toch een “wappie”. U gelooft immers niet sterk genoeg in hun Corona-God. Het gevoerde afbraakbeleid leidt tot de beoogde vernietiging … -DGZ-